Werkplaatsbegleider Toneelwerkplaats Artaban

Scorlewald (Schoorl)

(12-18 uur)

De Theaterwerkplaats heeft een vacature voor een co-werkplaatsbegeleider op maandag en dinsdag. De werktijden zijn van 09:00-12:30 en van 13:30-16:00 uur.

Je gaat met je collega werkplaatsleider aan de slag met de 10 acteurs die aan de werkplaats verbonden zijn. Je bent een theatermaker en in staat acteer- spraak- en bewegingslessen te geven. Je draagt met je collega zorg voor de artistieke invulling en voor een veilige en prettige omgeving waarbinnen de acteurs zich kunnen ontwikkelen.

Je hebt oog voor de ontwikkelingsvraag van de acteurs op de werkplaats en je zorgt voor rapportage in het zorgdossier. J

Wie zijn wij?
Scorlewald is een antroposofische woon-werkgemeenschap in Schoorl. We bieden zorg aan volwassenen met een verstandelijke beperking. Zinvol werk, gemeenschapsvorming en een rijk cultureel leven staan bij ons hoog in het vaandel. Er zijn diverse ambachtelijke werkplaatsen waar ook dagbesteding wordt geboden aan cliënten die thuis wonen. Daarnaast maken een aantal buiten locaties onderdeel uit van de organisatie.
 Scorlewald is onderdeel van de Raphaëlstichting.

• Een salaris conform CAO Gehandicaptenzorg, in schaal 35. Dat betekent dat je een salaris tussen de €2393,- en €3360,- per maand verdient op basis van een fulltime werkweek (36 uur).
  • Een jaarcontract van minimaal 12-18 uur per week, met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Passende scholing voor werken met MVG en mogelijkheid tot individuele scholing en coaching.
  • Een leuke baan, waarin een goede samenwerking centraal staat; we helpen, steunen elkaar waar nodig en er heerst een open en informele werksfeer.

• Een collega met een afgeronde mbo-3 opleiding richting MMZ, pedagogiek of een soortgelijke opleiding.
  • Bij voorkeur kennis met acteren
  • Aantoonbare ervaring met het werken in de gehandicaptenzorg of met het geven van begeleiding aan mensen met een verstandelijke beperking. Je kan door jouw ervaring goed inspelen op de begeleidings hulpvraag en biedt structuur en veiligheid.
  • De antroposofische werkwijze is jou bekend of je bent bereid dit te leren.
  • Communicatieve vaardigheden: jij staat stevig in je schoenen, weet op een fijne manier te communiceren met je collega’s en bewoners.
  • Een collega die kan reflecteren op zijn/haar eigen handelen en op dat van een ander. Als team willen we groeien en daarbij is feedback en leren van ons eigen handelen ontzettend belangrijk.

Ben jij na het lezen van deze vacaturetekst enthousiast geworden en zou je graag deel willen gaan uitmaken van onze organisatie? Solliciteer dan direct via de oranje solliciteerbutton!

Wij vragen altijd om een referentie. Geen zorgen, dit overleggen we natuurlijk eerst met jou. Verder is het belangrijk dat je een VOG kunt krijgen, uiteraard kan je de kosten hiervan bij ons declareren op het moment dat je start.
Kennismaken op locatie is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.