Vrijwilligers gezocht werkplaats 'Croon Juweel'

• Croon & Bergh (Burgerbrug)

Vrijwilligers gezocht ter ondersteuning van de werkplaats Croon Juweel, Croon en Bergh

Onder leiding van de werkplaatsleider ga je samen met de bewoners en deelnemers aan de slag voor de werkplaats met de naam ‘Croon Juweel’.

Op iedere doordeweekse dag worden hier diverse werkzaamheden uitgevoerd. We verpakken diverse soorten bloembollen, er wordt soep gekookt, gesport, we maken ‘lief en leed’ attenties, houden van vilten en doen daarnaast nog allerlei andere creatieve activiteiten. We zouden de sfeer omschrijven als rustig en gezellig.

Je bent in deze rol dienstbaar aan de bewoners en deelnemers en bent je hier ook bewust van. Ook ben je flexibel inzetbaar bij de diverse klussen.

In principe starten we gezamenlijk de dag om 09.30 uur met de dagopening om vervolgens het werk van de dag te verdelen. De werktijden zijn van 09.30 – 12.00 en/of van 14.30 – 16.30

Alleen in overleg kan er afgeweken worden van de vaste tijden

Croon en Bergh is een kleinschalige woon- en werkgemeenschap voor mensen met een verstandelijke beperking. Het woonhuis is gesitueerd in een grote stolpboerderij. Er wonen negen volwassenen met een complexe zorgvraag.
Aan de stolpboerderij is een huis gekoppeld, waarin een medewerker woont. Croon en Bergh is onderdeel van Scorlewald.

Dit bieden wij

• Deel uitmaken van een warme gemeenschap op een prachtige locatie;

• Voor vragen kun je contact opnemen met Ellis Hoogeboom (vrijwilligerscoördinator Midgard en Scorlewald) via vrijwilligers@scorlewald.nl

• Je hebt inlevingsvermogen en werkt graag samen met andere;
  • Je bent dienstbaar aan de bewoners en deelnemers;
  • Je bent flexibel inzetbaar bij diverse klussen;