Overslaan naar content

Vrijwilligers gezocht woonhuis Croon en Bergh

• Croon & Bergh (Burgerbrug)

Wat ga je doen?

Woonhuis Croon en Bergh

Kom jij als vrijwilliger werken op onze woon- en werkgemeenschap 'Croon en Bergh'? Wij maken graag kennis met jou!

Wat ga je doen?

Onder leiding van onze coördinator onderneem je op regelmatige basis samen met één of meerdere bewoners een vaste activiteit. Hierbij kun je denken aan sport en spel, wandelen, fietsen, samen een spelletje spelen, een kop koffie drinken. Kortom je brengt extra gezelligheid mee!
Omdat de bewoners van Croon en Bergh allemaal overdag werken zoeken wij iemand die voornamelijk in de avonden en weekenden beschikbaar is. Maar we gaan graag in overleg!

Waar ga je werken?

Croon en Bergh is een kleinschalige woon- en werkgemeenschap voor mensen met een verstandelijke beperking. Het woonhuis is gesitueerd in een grote stolpboerderij. Er wonen negen volwassenen met een complexe zorgvraag.
Aan de stolpboerderij is een huis gekoppeld, waarin een medewerker woont. Croon en Bergh is onderdeel van Scorlewald.

Kenmerkend voor Croon en Bergh zijn de unieke en groene locatie, de gemeenschapszin en de huiselijke omgeving.

Dit bieden wij

• Een vrijwilligersvergoeding;
  • Een plek waar jouw hulp echt waarde toevoegt, zowel voor de bewoners als voor jezelf;
  • Deel uitmaken van een warme gemeenschap op een prachtige locatie;

Dit is handig om te weten

• Voor vragen kun je contact opnemen met Ellis Hoogeboom (vrijwilligerscoördinator Midgard en Scorlewald) via vrijwilligers@scorlewald.nl
  • Wij vragen van al onze nieuwe vrijwilligers een VOG verklaring.

Past deze vacature bij jou?

Dit neem je mee

• Je hebt inlevingsvermogen en werkt graag samen met andere;
  • Je stelt vragen en stemt af met anderen waar nodig;
  • Je bent dienstbaar aan de bewoners en deelnemers;
  • Je bent flexibel inzetbaar bij diverse klussen;
  • Je bent nieuwsgierig naar de antroposofie;
  • Je bent voornamelijk in de avonden en weekenden beschikbaar.

of