Ondersteunende vrijwilliger voor winkel, lunchroom en terras bij Kardeis (Scorlewald)

Scorlewald (Schoorl)

Kom jij het team van winkel & lunchroom Kardeis versterken met je gastvrijheid en enthousiasme? We zien je graag snel voor een kopje koffie of thee!

Kardeis is onze lunchroom en winkel voor biodynamisch brood, groente en fruit en cadeauartikelen. Daarnaast fungeert Kardeis ook als buurtwinkel en lunchroom van Scorlewald, je vindt hier een ruim assortiment aan levensmiddelen én ambachtelijke producten uit de 18 werkplaatsen van de woon – werkgemeenschap.

Vóór de winkel is een heerlijk zonnig terras waar je kunt genieten van een kop koffie en/of een biologische lunch.

Ter ondersteuning van het team bij Kardeis zijn wij op zoek naar vrijwilligers die het leuk vinden om samen met de deelnemers te werken in de lunchroom en in de bediening van de winkel. Werkzaamheden variëren van samen brood verkopen, samen de winkel bijhouden en samen lunch bereiden. Je bent er echt ter ondersteuning van de deelnemers.

De openingstijden zijn van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 15.00 uur. Werktijden zijn in overleg.

Scorlewald is een antroposofische zorginstelling in Schoorl. Zinvol werk, gemeenschapsvorming en een rijk cultureel leven staan er hoog in het vaandel. Scorlewald heeft 22 ambachtelijke werkplaatsen waar ook mensen die van buiten de instelling komen, werken. Aan de ingang is winkellunchroom Kardeis gevestigd.

Over onze kernwaarden gemeenschapsvorming, omgevingskunde, ontwikkelingsgerichte begeleiding, relatievorming, ritme en rituelen en beroepsontwikkeling zijn mooie filmpjes gemaakt. Klik hier.

• Je hebt inlevingsvermogen en werkt graag samen met anderen;
  • Je bent servicegericht en houdt van het werken in een dynamische omgeving;

• Deel uitmaken van een warme gemeenschap op een prachtige locatie;
  • Een introductiecursus antroposofie en eventuele andere cursussen in overleg.

• Enthousiast? Meld je dan aan via onderstaande solliciteer knop. Wij nemen dan contact met je op voor een kennismaking.
  • Voor vragen kun je contact opnemen met Ellis Hoogeboom (vrijwilligerscoördinator Midgard en Scorlewald) via vrijwilligers@midgard.nl of 06-59831020.