Overslaan naar content

Vrijwilliger Technische Dienst

Midgard (Tuitjenhorn)

Wat ga je doen?

Zet jij je twee rechterhanden in voor een prettige woonomgeving voor de bewoners van Midgard?

Wat ga je doen?

Voor onze technische dienst zijn wij op zoek naar iemand die zou willen ondersteunen bij lichte montage klussen. Een lamp vervangen, een plank ophangen, een tafel repareren. Kleine klussen met een groot effect! Je draaft bij aan een nóg prettigere leefomgeving voor de bewoners van Midgard in Tuitjenhorn.

Waar ga je werken?

Midgard is een woon- en werkgemeenschap in Tuitjenhorn, Noord-Holland, waar meer dan 100 jongeren en volwassenen met een verstandelijke beperking wonen, naar school gaan, werken en een bloeiend gemeenschapsleven onderhouden.

Midgard is onderdeel van de Raphaëlstichting. Werken bij de Raphaëlstichting betekent samen werken aan een betekenisvol leven. Wij bieden, met 1200 collega’s en honderden vrijwilligers, zorg aan mensen met een verstandelijke beperking. Ook zijn we actief in de psychiatrie en verpleeghuiszorg. Bij de Raphaëlstichting werken we vanuit een antroposofische geïnspireerde visie, bij ons staat de individuele ontwikkeling van de cliënt en de medewerker centraal.

Past deze vacature bij jou?

Dit neem je mee

• Je hebt inlevingsvermogen en werkt graag samen met anderen;
  • Je bent handig;
  • Je stelt vragen en stemt af met anderen waar nodig;
  • Je bent nieuwsgierig naar de antroposofie.

Dit bieden we

• Een vrijwilligersvergoeding;
  • Een plek waar jouw hulp echt waarde toevoegt, zowel voor de bewoners als voor jezelf;
  • Deel uitmaken van een warme gemeenschap op een prachtige locatie;
  • Een introductiecursus antroposofie en eventuele andere cursussen in overleg.

Dit is handig om te weten

• Enthousiast? Meld je dan aan via onderstaande solliciteer knop. Wij nemen dan contact met je op voor een kennismaking.
  • Voor vragen kun je contact opnemen met Ellis Hoogeboom (vrijwilligerscoördinator Midgard en Scorlewald) via vrijwilligers@midgard.nl of 06-59831020.
  • Wij vragen van al onze nieuwe vrijwilligers een VOG verklaring.

of