Maatje gezocht (vrijwilliger)

Scorlewald (Schoorl)

Wandelen, fietsen of naar een concert, word jij maatje van een van onze bewoners? Gezellige uitjes gegarandeerd!

Voor diverse bewoners zijn wij op zoek naar een maatje. Als maatje maak jij leuke uitjes mogelijk! Samen wandelen, fietsen, koffie drinken of een concert in onze eigen zaal bezoeken. Zoveel mensen, zoveel wensen. Wij ontmoeten jou graag voor een kennismaking, je krijgt dan een rondleiding en onder het genot van een kop koffie kijken wij naar wie jij bent en wie er bij jou past!

Scorlewald is een antroposofische zorginstelling in Schoorl. Zinvol werk, gemeenschapsvorming en een rijk cultureel leven staan er hoog in het vaandel. Scorlewald heeft 22 ambachtelijke werkplaatsen waar ook mensen die van buiten de instelling komen, werken. Aan de ingang is winkellunchroom Kardeis gevestigd.

Over onze kernwaarden gemeenschapsvorming, omgevingskunde, ontwikkelingsgerichte begeleiding, relatievorming, ritme en rituelen en beroepsontwikkeling zijn mooie filmpjes gemaakt. Klik hier.

• Je hebt inlevingsvermogen en werkt graag samen met andere

• Deel uitmaken van een warme gemeenschap op een prachtige locatie;
  • Een introductiecursus antroposofie en eventuele andere cursussen in overleg.

• Enthousiast? Meld je dan aan via onderstaande solliciteer knop. Wij nemen dan contact met je op voor een kennismaking.
  • Voor vragen kun je contact opnemen met Ellis Hoogeboom (vrijwilligerscoördinator Midgard en Scorlewald) via vrijwilligers@scorlewald.nl of 06-59831020.