Vrijwilliger Chauffeur

Breng jij de bewoners van Midgard veilig van A naar B?

Voor diverse dagen en activiteiten zijn wij op zoek naar chauffeurs. Denk aan vervoer met bewoners naar het ziekenhuis, paardrijden, zwemmen of sporten. De uren zijn flexibel, we kijken samen naar wat past.

Midgard heeft een aantal bussen voor speciaal vervoer. Om in deze bussen te mogen rijden is het noodzakelijk om hiervoor een certificaat te hebben. Beschik je nog niet over dit certificaat, maar wil je graag onze chauffeur worden? Dan is het mogelijk om dit certificaat te behalen op kosten van Midgard.

Midgard is een woon- en werkgemeenschap in Tuitjenhorn, Noord-Holland, waar meer dan 100 jongeren en volwassenen met een verstandelijke beperking wonen, naar school gaan, werken en een bloeiend gemeenschapsleven onderhouden.

Midgard is onderdeel van de Raphaëlstichting. Werken bij de Raphaëlstichting betekent samen werken aan een betekenisvol leven. Wij bieden, met 1200 collega’s en honderden vrijwilligers, zorg aan mensen met een verstandelijke beperking. Ook zijn we actief in de psychiatrie en verpleeghuiszorg. Bij de Raphaëlstichting werken we vanuit een antroposofische geïnspireerde visie, bij ons staat de individuele ontwikkeling van de cliënt en de medewerker centraal.

• Je bent in bezit van een autorijbewijs;
  • Je hebt inlevingsvermogen en werkt graag samen met anderen;
  • Je stelt vragen en stemt af met anderen waar nodig;
  • Je bent nieuwsgierig naar de antroposofie.

Dit bieden we

• Een vrijwilligersvergoeding;
  • Een plek waar jouw hulp echt waarde toevoegt, zowel voor de bewoners als voor jezelf;
  • Deel uitmaken van een warme gemeenschap op een prachtige locatie;
  • Een introductiecursus antroposofie en eventuele andere cursussen in overleg.

• Enthousiast? Meld je dan aan via onderstaande solliciteer knop. Wij nemen dan contact met je op voor een kennismaking.
  • Voor vragen kun je contact opnemen met Ellis Hoogeboom (vrijwilligerscoördinator Midgard en Scorlewald) via vrijwilligers@midgard.nl of 06-59831020.
  • Wij vragen van al onze nieuwe vrijwilligers een VOG verklaring.