(Praktijk) Verpleegkundige Gehandicaptenzorg

Behandelgroep

Ben je op zoek naar een dynamische functie in een fijne werkomgeving, omringd door collega's die een warme werkcultuur omarmen? Vind je het leuk om te werken met cliënten met een verstandelijke of meervoudige beperking? Houd je van een uitdaging en dagen die nooit het zelfde zijn? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als (praktijk)verpleegkundige bij de Raphaëlstichting maak jij onderdeel uit van een gedreven behandelteam van ongeveer 22 behandelaren. De Raphaëlstichting bestaat uit verschillende antroposofische woon- en werkgemeenschappen voor (jong)volwassenen met een verstandelijke of meervoudige beperking. Je werkt in deze functie nauw samen met andere verpleegkundigen. Je werkt in het begin met name op onze locaties Rozemarijn (Haarlem) en Midgard (Tuijtjenhorn) maar waar nodig ben je ook bereid om op de locaties Breidablick (MIddenbeemster) en Scorlewald (Schoorl) te werken.

Als verpleegkundige bij de Raphaëlstichting ga je werken met mensen met een verstandelijke beperking die wonen in onze woon-werk gemeenschappen. Geen dag is hetzelfde en dat maakt het zo ontzettend leuk, wat je wel dagelijks kan verwachten is:

• Je voert verpleegkundige voorbehouden handelingen uit.
  • Je verzorgt de verpleegkundige spreekuren waar bewoners met uiteenlopende klachten langskomen.
  • Rapporteren in het HIS en ONS ECD volgens SOEP methode .
  • Iedere verpleegkundige heeft meerdere aandachtsgebieden/taken.
  • Het geven van instructie en scholing.
  • Tijdens de verpleegkundige dienst (overdag, avond en weekenden) doe je telefonische triage en kan dit veelal telefonisch afgerond worden. Indien nodig ga je op visite, beoordeel je de situatie en zo nodig overleg je met de bereikbare huisarts en/of arts VG.

• Een salaris conform CAO (Gehandicaptenzorg), in schaal 45 of 50 Dat betekent dat je een salaris tussen € 2.821,- en € 4.349,- per maand verdient op basis van een fulltime werkweek (36 uur). Afhankelijk van werkervaring en opleiding.
  • Een contract tussen de 24 - 32 uur per week.
  • Jij hebt de keuze uit interessante secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een fietsplan, een computerplan en de keuze om hier vakantie-uren van te kopen.
  • Een goed pensioen via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn, 8% vakantiegeld én 8,3% eindejaarsuitkering.
  • Voldoende mogelijkheden tot (bij)scholing en/of opleidingen en workshops.
  • Een leuke baan met een grote mate van zelfstandigheid en flexibiliteit.

• Je hebt een mbo of hbo verpleegkunde opleiding afgerond en staat te popelen om in de gehandicaptenzorg jouw kennis en ervaring in te zetten.
  • Je hebt BIG-geregistreerd verpleegkundige en bekwaam in voorbehouden handelingen.
  • Je bent bereid om avonddiensten te werken en 24-uurs bereikbaarheidsdiensten te draaien (gemiddeld 1 keer per 4 weken).
  • Je beschikt over eigen vervoer en bent bereid op verschillende locaties te werken, uiteraard in overleg. Onze locaties liggen mooi in het groen, en zijn daardoor het best bereikbaar met de auto daarnaast is dit van belang voor de bereikbaarheidsdienst (ongeveer één keer per maand).
  • Affiniteit met het antroposofisch mensbeeld is een pré (of bent bereid je hierin te verdiepen).

Ben jij na het lezen van deze vacaturetekst enthousiast geworden en zou je graag deel willen gaan uitmaken van onze organisatie? Solliciteer dan direct via de solliciteer knop! Heb je nog vragen? Neem dan contact op met Joline de Geus, Coördinator (para) Medische Dienst, via j.degeus@midgard.nl

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.