Verpleegkundige Gehandicaptenzorg

Behandelgroep

Heb je zin in een afwisselende baan in een mooie werkomgeving met gezellige collega's? Vindt je het leuk om te werken met cliënten met een verstandelijke of meervoudige beperking? Hou je van een uitdaging en dagen die nooit het zelfde zijn? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als Verpleegkundige bij de Raphaëlstichting maak jij onderdeel uit van een geweldig behandelteam van ongeveer 22 behandelaren. Jij werkt op de verschillende locaties van de Raphaëlstichting en werkt nauw samen met andere Verpleegkundigen. De Raphaëlstichting is een antroposofische woon- en werkgemeenschap voor (jong)volwassenen met een verstandelijke of meervoudige beperking.

Als Verpleegkundige bij de Raphaëlstichting ga je werken met mensen met een verstandelijke beperking die bij ons op het terrein wonen of verschillende locaties. Geen dag is hetzelfde en dat maakt het zo ontzettend leuk, wat je wel dagelijks kan verwachten is:

• Je voert verpleegkundige voorbehouden handelingen uit.
  • Je verzorgt de verpleegkundige spreekuren waar bewoners met uiteenlopende klachten langskomen.
  • Rapporteren in het HIS en ONS ECD volgens SOEP methode .
  • Iedere verpleegkundige heeft meerdere aandachtsgebieden/taken.
  • Het geven van instructie en scholing.
  • Tijdens de verpleegkundige dienst (overdag, avond en weekenden) doe je telefonische triage en kan dit veelal telefonisch afgerond worden. Indien nodig ga je op visite, beoordeel je de situatie en zo nodig overleg je met de bereikbare huisarts en/of arts VG.

• Een salaris conform CAO (Gehandicaptenzorg), in schaal 45 of 50 Dat betekent dat je een salaris tussen € 2.766,- en € 4.264,- per maand verdient op basis van een fulltime werkweek (36 uur). Afhankelijk van werkervaring en opleiding.
  • Een contract tussen de 16 - 24 uur per week.
  • Jij hebt de keuze uit interessante secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een fietsplan, een computerplan en de keuze om hier vakantie-uren van te kopen.
  • Een goed pensioen via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn, 8% vakantiegeld én 8,3% eindejaarsuitkering.
  • Voldoende mogelijkheden tot (bij)scholing en/of opleidingen en workshops.
  • Een leuke baan met een grote mate van zelfstandigheid en flexibiliteit.

• Je hebt een afgeronde Mbo V opleiding (en werkervaring) en staat te popelen om in de Gehandicaptenzorg jouw kennis en ervaring verder op te doen en uit te breiden.
  • Je hebt BIG-geregistreerd verpleegkundige en bekwaam in voorbehouden handelingen.
  • Je bent bereid om avonddiensten te werken en 24-uurs bereikbaarheidsdiensten te draaien (gemiddeld 1 keer per 4 weken).
  • Je beschikt over eigen vervoer en woont maximaal 30 km vanaf Tuitjenhorn en Schoorl; onze locaties liggen mooi in het groen, en zijn daardoor het best bereikbaar met de auto daarnaast is dit van belang voor de bereikbaarheidsdienst (ongeveer één keer per maand).
  • Affiniteit met het antroposofisch mensbeeld is een pré (of bent bereid je hierin te verdiepen).

Ben jij na het lezen van deze vacaturetekst enthousiast geworden en zou je graag deel willen gaan uitmaken van onze organisatie? Solliciteer dan direct! Stuur je cv per mail naar: solliciteren@raphaelstichting.nl en vermeld in de titel op welke vacature je solliciteert.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.