Vakantiekracht Werkplaatsen Breidablick

Breidablick (Middenbeemster)

Op de werkplaatsen van Breidablick in de Middenbeemster hebben we plek voor vakantiekrachten!

Samen met onze bewoners ga je aan het werk op 1 van onze werkplaatsen. Als vakantiekracht sta je nooit alleen maar werk je samen met de werkplaatsbegeleider. Jouw dag start om 08:45 uur, en samen ga je aan de slag met de voorbereidingen van de dag.
De bewoners komen aan op het werk en jullie gaan samen aan de slag.

Je helpt onze bewoners met bijvoorbeeld met het werken in het groen. Samen verzorgen jullie de tuin, of je gaat aan de slag in de kruidenwerkplaats waar de door jullie geoogste kruiden worden gedroogd en vermalen, en zo maken jullie onder andere zout en thee.

Ga je liever aan de slag op een creatieve werkplaats? dat kan natuurlijk ook! We hebben plek op de pottenbakkerij, de viltwerkplaats waar we weven en vilten, of op de papierwerkplaats.

Keuze genoeg dus om tijdens jouw vakantie samen met onze bewoners te werken aan een betekenisvol leven.

Wanneer de ochtend erop zit gaan onze bewoners naar huis om te eten, de 1 gaat zelfstandig naar huis en de ander gaat onder jullie begeleiding naar huis. Zelf heb je dan drie kwartier pauze, maken jullie alles weer klaar voor de middag en in de middag ga je samen met de bewoners weer aan het werk. Om 17:00 uur zit je werkdag erop en kun je genieten van de zomeravond

• Een salaris conform CAO gehandicaptenzorg
  • Een flexibele baan; jij bepaalt wanneer jij werkt!
  • Een leerzame baan, waarbij je ervaring opbouwt in de zorg. Mocht het goed klikken, dan kijken we natuurlijk graag samen naar de mogelijkheden om na de vakantie te blijven werken!

Wie ben jij?

• Jij bent komende zomer een aantal weken beschikbaar om bij ons te komen werken!
  • Idealiter studeer je in de richting van Verzorgende IG, Verpleegkunde, Pedagogiek of een soortgelijke Zorg- of Maatschappelijke opleiding.

Ben jij na het lezen van deze vacaturetekst enthousiast geworden en zou je graag deel willen uitmaken van ons vakantieteam? Solliciteer dan direct via de oranje solliciteerbutton!

Heb je nog wat vragen naar aanleiding van deze vacature? Stel deze dan aan onze recruiter May Ling van Zaane. Dit kan per mail via solliciteren@raphaelstichting.nl.

Om bij ons te komen werken is het belangrijk dat jij een VOG kunt krijgen. De kosten hiervan kun je bij ons declareren op het moment dat je start.