Vakantiekracht Raphaëlstichting

Algemene vacatures

Een vakantiebaan bij de Raphaelstichting?

Ben je op zoek naar een leuke vakantiebaan in de zorg? Wij bieden jou een flexibele, goed betaalde baan, waarbij iedere dag een mooie ervaring is!

Bij de Raphaëlstichting bepaal jij wanneer je werkt; lange dagen, korte dagen, ochtend of avond? Wij denken met je mee. Jij doet ertoe bij de Raphaëlstichting!

De vakanties (zomervakantie) staat weer voor de deur! Naast het genieten van een lekkere vakantie of een festival, kun je onze bewoners helpen op één van de woonhuizen of dagbestedingslocaties. Samen met jou kijken we waar jij blij van wordt!

Je ondersteunt onze collega’s bij het bieden van de juiste zorg en begeleiding aan onze bewoners en cliënten. Onze bewoners hebben een verstandelijke beperking, soms met een aanvullende lichamelijke beperking.

Wil je helpen bij het koken? De bewoners helpen eten? Of ben je meer het type om activiteiten te doen? Ook onze bewoners hebben zomervakantie! Dit betekent dat jullie alle tijd hebben voor leuke activiteiten, zoals wandelen, spelletjes spelen of samen een boek lezen. Naast alle gezelligheid help jij hen ook bij moeilijke momenten. Verdriet, boosheid en frustratie zijn emoties die veel voorkomen bij onze bewoners. Jij helpt hen hiermee om te gaan door een goed gesprek of de juiste afleiding te bieden.

Je komt te werken binnen een hecht en gezellig team. Jouw collega’s laten jou graag alle kneepjes van het vak zien! Wil je graag werkervaring opdoen tijdens jouw vakantie? Dan is dit de perfecte mogelijkheid!

De Raphaëlstichting heeft zorglocaties verspreid over Noord-Holland. Samen met jou kijken we welke locatie het beste past. Ben je benieuwd welke locaties onderdeel zijn van de Raphaëlstichting? Neem dan snel een kijkje op onze website!

• Een salaris conform CAO gehandicaptenzorg of de VVT, afhankelijk op welke locatie je werkt.
  • Een flexibele baan; jij bepaalt wanneer jij werkt!
  • Een leerzame baan, waarbij je ervaring opbouwt in de zorg. Mocht het goed klikken, dan kijken we natuurlijk graag samen naar de mogelijkheden om na de vakantie te blijven werken!

Wie ben jij?

• Jij bent komende zomer een aantal weken beschikbaar om bij ons te komen werken!
  • Idealiter studeer je in de richting van Verzorgende IG, Verpleegkunde, Pedagogiek of een soortgelijke Zorg- of Maatschappelijke opleiding.

Ben jij na het lezen van deze vacaturetekst enthousiast geworden en zou je graag deel willen uitmaken van ons vakantieteam? Solliciteer dan direct via de oranje solliciteerbutton!

Heb je nog wat vragen naar aanleiding van deze vacature? Stel deze dan aan onze recruiter May Ling van Zaane. Dit kan per mail via solliciteren@raphaelstichting.nl.

Om bij ons te komen werken is het belangrijk dat jij een VOG kunt krijgen. De kosten hiervan kun je bij ons declareren op het moment dat je start.