Tuin- of kookvrijwilliger Zorgboerderij Dijkgatshoeve

Dijkgatshoeve (Wieringerwerf)

Zorgboerderij Dijkgatshoeve zoekt vrijwilligers

Op onze zorgboerderij wonen en werken onze cliënten met een verstandelijke beperking. Op het woonhuis wonen, verdeeld over 2 woongroepen, 16 bewoners met een verstandelijke beperking. Onze jongste bewoner is 20 en de oudste bewoners is 60 jaar oud. We ondersteunen de cliënten altijd in hun mogelijkheden. Wij kijken naar wat ze wel kunnen, in plaats van naar de beperkingen. Je kan hier zijn wie je bent, jij dus ook!

Tuinvrijwilliger

Ben je een natuurliefhebber en krijg je energie van buiten werken? Wij zijn op zoek naar een enthousiaste vrijwilliger die met liefde de zorg draagt voor ons erf. Of het nu gaat om het snoeien van de heggen, het wieden van de tuin, of het verzorgen van onze planten, jouw groene vingers maken het verschil!

• Waar? Een prachtige, levendige locatie waar natuur en zorg hand in hand gaan.
  • Wanneer? 1 à 2 dagdelen per week, flexibel in te plannen.

Wat bieden wij?

• Een unieke kans om bij te dragen aan een groene en gezonde omgeving voor onze bewoners.
  • Een plek waar jouw werk echt waarde toevoegt, zowel voor de bewoners als voor jezelf.
  • Deel uitmaken van een warme  gemeenschap.

Geïnteresseerd? Meld je aan via onderstaande solliciteer knop. Wij nemen dan contact met je op voor een kennismaking.

Kookvrijwilliger

Heb jij een passie voor koken en vind je het leuk om dit samen met anderen te doen? Zorgboerderij Dijkgatshoeve zoekt een kookvrijwilliger die samen met onze bewoners de maaltijd van de dag op tafel zet. Of je nu een ervaren chef-kok bent of gewoon graag in de keuken staat, jouw hulp maakt elke maaltijd bijzonder. Je kookt voor ongeveer 17 mensen.

• Waar? In onze professionele, goed uitgeruste keuken.
  • Wanneer? Eén dag per week (van ongeveer 16:30 tot 19:30). flexibele dagen mogelijk.

Wat bieden wij?

• De kans om te koken met verse, lokale producten.
  • De warme maaltijd deel je niet alleen met de bewoners, maar ook met jezelf!
  • Een plek waar jouw hulp echt waarde toevoegt, zowel voor de bewoners als voor jezelf.
  • Deel uitmaken van een warme gemeenschap.

Geïnteresseerd? Meld je aan via onderstaande solliciteer knop. Wij nemen dan contact met je op voor een kennismaking.