Overslaan naar content

Stafmedewerker / Managementassistent Novalishoeve Texel

  • Ondersteuning & Management

Wat ga je doen?

 (€2992 - €4178 per maand) 18-24 uur per week

 

Wat ga je doen?

In deze functie ben je verantwoordelijk voor het op orde houden van cliëntendossiers en het verzorgen van de zorgadministratie. Daarnaast beheer je de agenda, notuleer je verschillende overlegvormen en houd je de mailbox bij, waarbij je afspraken maakt en vergaderingen inplant. Ook behoren kasbeheer, facturatie en het beheer van de webshop tot je taken.

Op het gebied van communicatie verzorg je de PR, waaronder sociale media, nieuwsbrieven en evenementen, en fungeer je als aandachtsfunctionaris informatiebeveiliging. Je verstrekt informatie aan zowel interne als externe belanghebbenden en coördineert het plaatsen van banken in samenwerking met Staatsbosbeheer. Tot slot lever je proactief voorstellen aan die de efficiëntie op administratief en organisatorisch gebied vergroten.

 

Wij zieken iemand die:

  • Snel en accuraat kan werken en goed prioriteiten kan stellen

  • Een goede uitdrukkingsvaardigheid heeft in woord en geschrift

  • Verantwoordelijkheid neemt en zowel zelfstandig als in teamverband kan werken

  • Gemakkelijk overzicht houdt en goed kan schakelen

  • Gevoel heeft voor veel verschillende soorten mensen; cliënten, bezoekers, collega’s, externe professionals

 

Daarom wil je als Stafmedewerker / Managementassistent bij Raphaëlstichting werken:

  • Samen sterker, door jezelf te zijn: Bij ons ben jij niet alleen medewerker, maar een waardevol deel van onze leef- werkgemeenschap. Hier mag jij jezelf zijn en bouwen we samen aan zorg die echt verschil maakt. Samenwerking en verbondenheid vormen de kern van alles wat we doen.

  • Oog voor groei: We bieden je volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Dit kan bijvoorbeeld via opleidingen, coaching en persoonlijke begeleiding.

  • Zorg met betekenis: Met een holistische aanpak werken we vanuit natuurlijke ritmes en tradities, waarbij we altijd de mens als geheel zien en waarderen.

  • Werk in een inspirerende omgeving: Onze werkplek voelt als een tweede thuis, een plek waar je wordt gezien en gehoord. We bieden ruimte voor persoonlijke groei en ondersteunen je om je talenten tot bloei te laten komen.

Dit bieden wij jou
Bij de Raphaëlstichting zorgen we niet alleen goed voor onze cliënten, maar ook voor onze medewerkers. Het pakket aan arbeidsvoorwaarden sluit aan bij jouw behoeften. Er is ruimte voor persoonlijke groei, een gezonde werk-privébalans en waardering voor jouw inzet.

Ook goed geregeld:

  • Een goed salaris (volgens CAO Gehandicaptenzorg schaal 45), afhankelijk van kennis en ervaring tussen de €2992,- en €4178,- per maand op basis van een fulltime werkweek (36 uur). 

  • Je geniet van voldoende vakantiedagen om te ontspannen of op vakantie te gaan.

  • Je pensioen wordt goed geregeld via Pensioenfonds Zorg & Welzijn. Daarnaast kan je korting krijgen bij diverse zorgverzekeraars via onze collectieve ziektekostenverzekering.

  • Eindejaarsuitkering van 8,33% van het bruto jaarinkomen en een vakantietoeslag van 8% per jaar en reiskostenvergoeding.

  • Wil jij je verder ontwikkelen? Bij ons volg je trainingen van ervaringsdeskundigen, ontdek je meer over antroposofie via de Camino-cursus en kun je zelfs mbo-certificaten behalen!

  • Je hebt keuze uit interessante secundaire arbeidsvoorwaarden: van een fietsplan tot een computerplan en je hebt de keuze om extra vakantiedagen te kopen.

  • Je krijgt een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband.

  • Tot slot krijg je als medewerker bij de Raphaëlstichting 10% korting in onze winkels.

We zoeken iemand die:

  • Snel en accuraat kan werken en goed prioriteiten kan stellen.

  • Een goede uitdrukkingsvaardigheid heeft in woord en geschrift.

  • Verantwoordelijkheid neemt en zowel zelfstandig als in teamverband kan werken.

  • Gemakkelijk overzicht houdt en goed kan schakelen.

  • Gevoel heeft voor veel verschillende soorten mensen; cliënten, bezoekers, collega’s, externe professionals.

Handig om te weten:

  • Heb je nog vragen? Neem gerust contact op met Joost Heerschop manager Novalishoeve via info@novalishoeve.nl

  • Een VOG-aanvraag en referentiecheck zijn onderdeel van de sollicitatieprocedure.

  • Wij vinden het belangrijk dat je op de juiste werkplaats terecht komt. Daarom is een eventuele meeloopdienst altijd onderdeel van de sollicitatieprocedure.

  • Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

 

of