
Senior Ambulant Begeleider
- Queeste (Alkmaar)
Wat ga je doen?
€2992,- tot €4178,- | 16-24 uur
Ben jij toe aan een baan waar je écht van betekenis bent?
Als Senior Ambulant Begeleider bij Queeste krijg je alle ruimte om je werk op jouw manier in te richten. Jij bepaalt hoe je dag eruitziet, je werkt met een afwisselende en boeiende caseload én je staat er nooit alleen voor. Je werkt samen met een warm en betrokken team dat voor je klaarstaat. Ben jij er klaar voor om jouw kennis, ervaring én hart in te zetten voor mensen die jouw steun goed kunnen gebruiken?
Dit ga je doen als Senior Ambulant Begeleider bij Queeste
Vanuit Queeste begeleid jij als Senior Ambulant Begeleider de cliënten in het dagelijks leven en helpt hen de regie te voeren over hun eigen leven. Op die manier kunnen onze cliënten zoveel mogelijk zelfstandig deel uitmaken van de samenleving. We bieden o.a. zorg aan mensen met een verstandelijke beperking en/of met psychiatrische problematiek. De begeleiding die jij biedt, is afgestemd op de zorgvraag en persoonlijke leefsituatie van iedere cliënt. We geloven in zorg op maat. Samen met de cliënt, onderzoek jij op welke manier er ondersteuning kan worden geboden. De ondersteuning werk je samen met de cliënt uit in haalbare doelen, welke passen binnen de WMO-domeinen.
Jij bent als Senior Ambulant Begeleider zorginhoudelijk verantwoordelijk voor het dossier van de cliënt en hebt een eigen caseload afgestemd op jou en je meegebrachte kennis en ervaring. Je werkt in het team samen met andere ambulant begeleiders en wordt ondersteund door de casemanager. Jij bepaalt zelf je eigen planning! Dat geeft je ontzettend veel vrijheid in je werk en dag. Doorgaans begeleid jij de cliënten aan huis, maar indien gewenst kan er ook op kantoor worden afgesproken. Waar nodig werk je actief samen met de samenwerkingspartners in de regio voor andere vormen van hulpverlening binnen de GGZ of bijvoorbeeld in de verslavingszorg.
Daarom wil je als Senior Ambulant Begeleider voor Queeste werken:
Samen sterker, door jezelf te zijn: Bij ons ben jij niet alleen medewerker, maar een waardevol deel van onze gemeenschap. Dit voelt als een dorp, waar iedereen ertoe doet en als mens wordt gezien. Hier mag jij jezelf zijn en bouwen we samen aan zorg die echt verschil maakt. Samenwerking en verbondenheid vormen de kern van alles wat we doen.
Oog voor groei: We bieden je volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Dit kan bijvoorbeeld via opleidingen, coaching en persoonlijke begeleiding. In een warme en veilige werkomgeving.
Zorg met betekenis: Met een holistische aanpak werken we vanuit natuurlijke ritmes en tradities, waarbij we altijd de mens als geheel zien en waarderen.
Werk in een inspirerende omgeving: Onze werkplek voelt als een tweede thuis, een plek waar je wordt gezien en gehoord. We bieden ruimte voor persoonlijke groei en ondersteunen je om je talenten tot bloei te laten komen.
Betekenisvol werk bij Queeste
Queeste is een gespecialiseerde (zorg)locatie met een breed aanbod op het gebied van ambulante zorg, waaronder de polikliniek GGZ voor volwassenen en jeugd en ambulante gezinsbegeleiding.
Queeste is onderdeel van de Raphaëlstichting, waar we zorg bieden die verder kijkt dan diagnoses. We ondersteunen mensen vanuit een holistische visie. Daarbij hebben we oog voor wat iemand wél kan en wie iemand is. Onze locaties voelen als kleine gemeenschappen waar verbinding, persoonlijke groei en duurzaamheid centraal staan. Samen werken we aan een wereld waarin iedereen de kans krijgt om mee te doen en te bloeien. Zo werken we samen aan betekenisvolle zorg.
Past deze vacature bij jou?
Dit bieden wij jou
Bij de Raphaëlstichting zorgen we niet alleen goed voor onze cliënten, maar ook voor onze medewerkers. Het pakket aan arbeidsvoorwaarden sluit aan bij jouw behoeften. Er is ruimte voor persoonlijke groei, een gezonde werk-privébalans en waardering voor jouw inzet.
Ook goed geregeld:
Een goed salaris (volgens CAO Gehandicaptenzorg, schaal 45), afhankelijk van kennis en ervaring tussen €2992,- en €4178,-
per maand op basis van een fulltime werkweek (36 uur).
Je geniet van voldoende vakantiedagen om te ontspannen of op vakantie te gaan.
Je pensioen wordt goed geregeld via Pensioenfonds Zorg & Welzijn. Daarnaast kan je korting krijgen bij diverse zorgverzekeraars via onze collectieve ziektekostenverzekering.
Eindejaarsuitkering van 8,33% van het bruto jaarinkomen en een vakantietoeslag van 8% per jaar en reiskostenvergoeding.
Wil jij je verder ontwikkelen? Bij ons krijg je de kans om trainingen en opleidingen te volgen en ontdek je meer over antroposofie via de Camino-cursus!
Je hebt keuze uit interessante secundaire arbeidsvoorwaarden: van een fietsplan tot een computerplan en je hebt de keuze om extra vakantiedagen te kopen.
Je krijgt een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband.
Tot slot krijg je als medewerker bij de Raphaëlstichting 10% korting in onze winkels.
Dit breng je mee, door jezelf te zijn
Een afgeronde hbo-opleiding richting bijvoorbeeld Maatschappelijke Zorg of Pedagogiek/ Social Work;
Ervaring met de LVB doelgroep en/of psychiatrie is een pré. Er komt veel op je af in de begeleiding, daarom is het fijn als jij de kennis hebt hoe te handelen.
Je staat stevig in je (zorg) schoenen. Door jouw fijne communicatie weet je met de cliënten een goede band op de bouwen, duidelijkheid te verschaffen en laat je je niet snel uit het veld slaan;
Een zelfstandige collega: de verantwoordelijkheid voor je eigen planning en caseload vind jij heerlijk! Je bent veel alleen op pad, maar hebt altijd een team van collega’s op afstand om je heen, die jou kunnen helpen waar nodig;
Je bent in het bezit van een auto, elektrische fiets of ander vervoersmiddel die jou gedurende je dienst naar onze cliënten kan vervoeren in de regio Alkmaar.
Handig om te weten:
Ben jij helemaal enthousiast geworden en zie jij jezelf bij ons werken als Senior Ambulant Begeleider? Solliciteer dan direct via de solliciteerbutton!
Gewenste startdatum is 1 september.
Heb je nog vragen over de vacature? Dan kun je contact opnemen met Lonneke Kegel (Teamleider) via 06-59865211 óf mail naar lkegel@raphaelstichting.nl. Heb je inhoudelijke vragen over de vacature? Neem dan contact op met Annelies Westen (Ambulant Begeleider) via 06-86887760 óf mail naar awesten@raphaelstichting.nl;
Een VOG aanvraag en referentiecheck zijn onderdeel van de sollicitatieprocedure;
Interne kandidaten hebben bij gelijke geschiktheid voorrang.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
of
Bedankt voor je sollicitatie bij de Raphaëlstichting!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!