Fiets vrijwilliger gezocht

Breidablick (Middenbeemster)

Een fietstocht door de mooie Beemsterpolder of gewoon een rondje over het terrein van Breidablick. Je maakt ons bewoners er heel gelukkig mee! Word jij fiets vrijwilliger bij Breidablick? We horen graag van je!

Voor diverse bewoners zijn wij op zoek naar een fiets maatje. Als fiets maatje ga je samen op pad op de duo- of tandem-fiets. Zeker nu het zonnetje schijnt trekken we er graag op uit met de fiets! Wij ontmoeten jou graag voor een kennismaking, je krijgt dan een rondleiding en onder het genot van een kop koffie kijken wij naar wie jij bent en wie er bij jou past!

Breidablick is een antroposofische zorginstelling in Middenbeemster. Zinvol werk, gemeenschapsvorming en een rijk cultureel leven staan er hoog in het vaandel.

• Je hebt inlevingsvermogen en bent graag actief;
  • Je vindt het leuk om een band op te bouwen en vaker met bewoners te fietsen;
  • Je stelt je nieuwsgierig op.

• Deel uitmaken van een warme gemeenschap op een prachtige locatie;
  • Een introductiecursus antroposofie en eventuele andere cursussen in overleg.

• Enthousiast? Meld je dan aan via onderstaande solliciteer knop. Wij nemen dan contact met je op voor een kennismaking.
  • Voor vragen kun je contact opnemen met Irene Keff (vrijwilligerscoördinator Breidablick) via vrijwilligers@breidablick.nl