Persoonlijk Begeleider Soltane

(32 - 36 uur per week)

Persoonlijk Begeleider

Soltane;

Onze 27 bewoners van Soltane wonen op drie verschillend de groepen; Noord, Oost en Zuid. Op de groep Zuid hebben wij plek voor een Persoonlijk Begeleider die drie bewoners zal gaan begeleiden. Een diverse groep die erg gezellig en lief is met elkaar, maar wel de structuur en begeleiding nodig heeft om met elkaar verweven te blijven.

Je biedt onze bewoners ondersteuning bij de ADL. De diversiteit in zorgvraag maakt het werken leuk en afwisselend, waarbij een goede samenwerking met je collega's van essentieel belang is.

Heb je weekend dienst; bof jij even! Want op een mooie zondagavond lopen we gezellig naar het centrum van Schoorl voor een lekker ijsje.

Op de fiets naar de kofferbakmarkt of gezellig struinen op de braderie; ook dat vinden wij heel normaal. En op de woensdagavond trainen we de vingertjes op een door ouders georganiseerde wekelijkse breiclubavond.

De tuin van Saamhorigheid, de naam zegt al genoeg. We vinden hem prachtig!

Wie zijn wij?
Scorlewald is een antroposofische woon-werkgemeenschap in Schoorl. We bieden zorg aan volwassenen met een verstandelijke beperking. Zinvol werk, gemeenschapsvorming en een rijk cultureel leven staan bij ons hoog in het vaandel. Er zijn diverse ambachtelijke werkplaatsen waar ook dagbesteding wordt geboden aan cliënten die thuis wonen. Daarnaast maken een aantal buiten locaties onderdeel uit van de organisatie.
 Scorlewald is onderdeel van de Raphaëlstichting.

Ben jij na het lezen van deze vacaturetekst enthousiast geworden en zou je graag deel willen gaan uitmaken van ons team? Solliciteer dan direct via de oranje solliciteerbutton!

Wij vragen altijd om een referentie. Geen zorgen, dit overleggen we natuurlijk eerst met jou. Verder is het belangrijk dat je een VOG kunt krijgen, uiteraard kan je de kosten hiervan bij ons declareren op het moment dat je start. Zodra wij een nieuwe collega hebben gevonden halen wij de vacature offline.

Kennismaken op locatie is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Wat bieden wij?

• Een salaris volgens cao Gehandicaptenzorg, schaal 40. Dit betekent dat je een salaris tussen de €2672 en €3606 per maand ( loon is gebaseerd op CAO verhoging met ingang van 1 juni 2024)verdient op basis van een fulltime werkweek (36 uur)
  • Jij hebt de keuze uit interessante secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een fietsplan, een computerplan of de keuze om hier vakantie-uren van te kopen
  • Een goed pensioen via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn, 8% vakantiegeld en 8,3 % eindejaarsuitkering