Ondersteunend vrijwilliger bakkerij Scorlewald

• Scorlewald (Schoorl)

Kom jij als vrijwilliger werken op onze woon- en werkgemeenschap Scorlewald in Schoorl? Wij maken graag kennis met jou!

Wij zoeken een ondersteunend vrijwilliger voor onze banketbakkerij. Hier worden de heerlijkste koek en gebak gebakken. Met de feestdagen is er altijd iets speciaals zoals banketstaven, paashaasjes of oranjetaartjes. Ons succes zijn de appeltaartjes en de walnotentaart. Het water loopt je in de mond. Dit weten de mensen die bij ons hun broodje komen kopen, want al dit lekkersis ook in de winkel te koop.

Voordat het banket in de winkel ligt gaan heel wat handelingen aan vooraf; malen, deegmaken, opbollen, afwegen, in bakblikken doen, bakken, verdelen en verkopen.
Voor alle voorkomende werkzaamheden zoeken wij een vrijwilliger die het leuk vindt om dit samen met de deelnemers uit te voeren.
Op dit moment zoeken wij iemand voor de donderdag.

Scorlewald is een antroposofische zorginstelling in Schoorl. Zinvol werk, gemeenschapsvorming en een rijk cultureel leven staan er hoog in het vaandel. Scorlewald heeft 22 ambachtelijke werkplaatsen waar ook mensen die van buiten de instelling komen, werken. Aan de ingang is winkellunchroom Kardeis gevestigd.

• Je hebt inlevingsvermogen en werkt graag samen met anderen

• Deel uitmaken van een warme gemeenschap op een prachtige locatie.

• Enthousiast? Meld je dan aan via onderstaande solliciteer knop. Wij nemen dan contact met je op voor een kennismaking.
  • Voor vragen kun je contact opnemen met Ellis Hoogeboom (vrijwilligerscoördinator Midgard en Scorlewald) via vrijwilligersscorlewald@raphaelstichting.nl
  • Wij vragen van al onze nieuwe vrijwilligers een VOG