Open sollicitatie vrijwilliger

We hebben allerlei vacatures op onze website staan, toch is het niet altijd makkelijk om te weten wat echt bij jou past!

• Kun je niet kiezen tussen de functies?
  • Of weet je niet precies welke functie bij je past?

Stuur dan een open sollicitatie!

Wat maakt werken bij de Midgard zo bijzonder?

Met open blik kijken we naar wie iemand is en wat iemands mogelijkheden zijn. Zorg van mens tot mens: met aandacht voor elkaar. Wat je doet én wie je bent, doet er bij ons toe. Dit geldt ook voor onze vrijwilligers. Dát maakt het werk bij Midgard zo waardevol.

Midgard is een woon- en werkgemeenschap in Tuitjenhorn (Noord-Holland), waar meer dan 100 jongeren en volwassenen met een
verstandelijke beperking wonen, naar school gaan, werken en een bloeiend gemeenschapsleven onderhouden. Er zijn kleine woongroepen en
verschillende werkplaatsen. Er is veel aandacht voor cultuur, zang, ambacht en creativiteit. De huizen zijn warm ingericht en we
gebruiken biologisch (dynamische) producten. Bij ons staan gelijkwaardigheid en ontwikkelingsmogelijkheden voorop.

Onze bewoners hebben een beperking en verdienen volle aandacht. Om ontwikkeling te stimuleren werken onze bewoners waar mogelijk in onze werkplaatsen. We zijn zelfvoorzienend en maken volop gebruik van onze bakkerij, tuinen en boerderij. We zijn trots op wat we maken in de werkplaatsen en verkopen dit ook aan collega’s van andere locaties, in winkels in de buurt en aan onze dorpsgenoten.

• Je hebt inlevingsvermogen en werkt graag samen met andere
  • Je stelt vragen en stemt af met anderen waar nodig;
  • Je bent nieuwsgierig naar de antroposofie.

• Een vrijwilligersvergoeding;
  • Een plek waar jouw hulp echt waarde toevoegt, zowel voor de bewoners als voor jezelf;
  • Deel uitmaken van een warme gemeenschap op een prachtige locatie

• Enthousiast? Meld je dan aan via onderstaande solliciteer knop. Wij nemen dan contact met je op voor een kennismaking.
  • Voor vragen kun je contact opnemen met Ellis Hoogeboom (vrijwilligerscoördinator Midgard en Scorlewald) via vrijwilligers@midgard.nl
  • Wij vragen van al onze nieuwe vrijwilligers een VOG verklaring, in de aanvraag en kosten faciliteren wij jou