Bezorger Biologisch Brood

• Iambe (Amsterdam)

Kom jij als vrijwilliger het brood bezorgen gemaakt door onze bakkerij in Amsterdam Zuid?

Bij onze bakkerij Iambe in Amsterdam Zuid  wordt heerlijk biologisch brood gebakken door bijzondere bakkers.

Jong volwassenen met een beperking maken met veel liefde prachtige producten onder begeleiding van professionals.

Onze bakkerij zit midden in de gezellige pijp. Naast de bakkerij hebben we ook een eigen winkel waar je brood en allerlei andere lekkernijen kan kopen maar waar je ook terecht kunt voor een kopje koffie met wat lekkers.

Ons brood is zo lekker dat wij inmiddels ook bezorgen aan andere winkels en horeca binnen Amsterdam.

En daarom zijn wij op zoek naar jou!

Wij zijn op zoek naar een bezorger die 1 x per week onze broden wil rondbrengen.

Wil jij je graag inzetten voor onze deelnemers en hou je er van om "on the road" te zijn...neem dan contact met ons op. We nodigen je graag uit voor een afspraak en om eens een kijkje nemen in onze bakkerij en winkel.

We hopen je snel te ontmoeten!

Iambe biedt dagbesteding en stagemogelijkheden aan jongeren met een verstandelijke beperking en heeft diverse locaties in Amsterdam

Jij gaat als vrijwilliger voor onze bakkerij aan de slag.

Iambe is onderdeel van de Raphaëlstichting. Werken bij de Raphaëlstichting betekent samen werken aan een betekenisvol leven. Wij bieden, met 1200 collega’s en honderden vrijwilligers, zorg aan mensen met een verstandelijke beperking. Ook zijn we actief in de psychiatrie en verpleeghuiszorg. Bij de Raphaëlstichting werken we vanuit een.  antroposofische geïnspireerde visie, bij ons staat de individuele ontwikkeling van de cliënt en de medewerker centraal.

• Een plek waar jouw hulp echt waarde toevoegt, zowel voor de deelnemers als voor jezelf;
  • Deel uitmaken van een warme gemeenschap op een prachtige locatie.

• Enthousiast? Meld je dan aan via onderstaande solliciteer knop. Wij nemen dan contact met je op voor een kennismaking.
  • Voor vragen kun je contact opnemen met Peggy Steijn (vrijwilligerscoördinator Rozemarijn & Iambe) via p.steijn@rozemarijn.nl

• Je hebt inlevingsvermogen en werkt graag samen met anderen