Kook vrijwilliger gezocht (weekend)

Breidablick (Middenbeemster)

Heb jij een passie voor koken en vind je het leuk om dit samen met anderen te doen? Breidablick zoekt een kookvrijwilliger die samen met onze bewoners in het weekend de avondmaaltijd op tafel zet. Of je nu een ervaren chef-kok bent of gewoon graag in de keuken staat, jouw hulp maakt elke maaltijd bijzonder. Je kookt voor ongeveer 14 personen.

Voor een van onze woonhuizen, waar bewoners met Niet Aangeboren Hersenletsel wonen, zijn we op zoek naar een kook vrijwilliger voor het weekend. Wij ontmoeten jou graag voor een kennismaking, je krijgt dan een rondleiding en onder het genot van een kop koffie bespreken we de mogelijkheden.

Breidablick is een antroposofische zorginstelling in Middenbeemster. Zinvol werk, gemeenschapsvorming en een rijk cultureel leven staan er hoog in het vaandel.

• Je staat graag in de keuken;
  • Je hebt inlevingsvermogen en bent nieuwsgierig;

• De warme maaltijd deel je niet alleen met de bewoners, maar ook met jezelf!
  • Een introductiecursus antroposofie en eventuele andere cursussen in overleg.

• Voor vragen kun je contact opnemen met Irene Keff (vrijwilligerscoördinator Breidablick) via vrijwilligers@breidablick.nl