Functioneel - en Applicatiebeheerder

Centraal Bureau (Schoorl)

(28 – 36 uur per week)

Wij zijn op zoek naar een ervaren functioneel beheerder of applicatiebeheerder die ons team komt versterken op het Centraal Bureau. Heb jij ervaring in het beheer en ontwikkelen van een variëteit aan applicaties? Bij ons heb je de kans om deze kennis in te zetten en zo onze organisatie naar een hoger niveau te brengen.

Je bent primair verantwoordelijk voor het (mede)beheren en (door)ontwikkelen van de elektronische cliëntendossiers ONS van Nedap, Triasweb en Scipio. Maar ook bij andere applicaties zoals Office365, Plek en AFAS zal je in de toekomst betrokken worden. Vanuit de verzoeken van gebruikers bied je de eerstelijnshulp. Je ben bezig zijn met het (mede)beheren en (door)ontwikkelen van systemen voor het genereren van management en stuurinformatie. Je analyseert incidenten en lost deze op. Je vertaalt de gebruikerswensen bij aanpassingen van de applicaties en voert acceptatietesten uit. Je instrueert de gebruikers voor het juiste gebruik van de applicaties en onderhoudt de contacten met key-users van de zorglocaties en verschillende ondersteunende afdelingen. Je team bestaat uit andere collega’s die zich bezighouden met het functioneel beheer van applicaties, een zorgtechnologie coördinator en een informatie-adviseur/Privacy officer. Je werkt op ons Centraal Bureau in Schoorl.

Wie zijn wij?

De Raphaëlstichting biedt zorg aan mensen met een verstandelijke beperking en is daarnaast actief in de psychiatrie en verpleeghuiszorg. Er werken 1.400 medewerkers op diverse locaties in Noord- en Zuid-Holland voor 1.200 cliënten van alle leeftijden. De Raphaëlstichting werkt vanuit een antroposofisch geïnspireerde zorgvisie waarin de individuele ontwikkeling van cliënt en medewerker voorop staat. Binnen een intensief gemeenschapsleven is er veel aandacht voor kunst en cultuur. Het centraal bureau is gevestigd in Schoorl, gedeeltelijk thuiswerken behoort tot de mogelijkheden.

• Een salaris conform CAO Gehandicaptenzorg, schaal 50, afhankelijk van je kennis en ervaring.  Dit betekent dat je tussen de €2899 en €4140 verdient op basis van een fulltime werkweek (36 uur)
  • In eerste instantie een jaarcontract, met de mogelijkheid tot verlenging.
  • Een goed pensioen via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn, 8% vakantiegeld en 8,3% eindejaarsuitkering.
  • Een laptop en telefoon om ook thuis jouw werkzaamheden te kunnen uitvoeren.
  • Een leuke baan met veel verantwoordelijkheid, zelfstandigheid en ruimte voor ontwikkeling

• Je hebt HBO werk- en denkniveau en bij voorkeur ervaring met ONS.
  • In deze veelzijdige functie zet je vooral je ervaring en talent in om de applicaties succesvol te kunnen gebruiken. Je werkt zelfstandig, maar bent ook een teamspeler.
  • Je bent gewend om systematisch problemen te analyseren en in teamverband problemen op te lossen. Je hebt oog voor detail en behoudt te allen tijde het overzicht.
  • Je kunt planmatig en gestructureerd werken, snel schakelen, overzicht houden en de juiste prioriteiten stellen.
  • Je gesprekspartners zijn uiteenlopend en je bent dan ook communicatief goed. Je drukt je, zowel schriftelijk als mondeling, helder en bondig uit. Je hebt een flexibele, klantgerichte instelling.
  • Je hebt ervaring en kennis van de processen die spelen bij de (langdurige) zorg met betrekking tot de Wet langdurige zorg, Wet maatschappelijke ondersteuning, Jeugdwet en de Zorgverzekeringswet.
  • Je hebt uiteraard ervaring met verschillende computersystemen, maar je blinkt uit in het gebruik van Excel.

• Voor vragen over de vacature kun je contact opnemen met Richard van Hussel (Manager Bedrijfsvoering a.i) via 06-21887990.
  • Deze vacature staat intern en extern open, bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang.
  • Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.