Flexmedewerker Zorgkwekerij Croon en Bergh

Croon & Bergh (Burgerbrug)

Wie zijn wij?
Croon en Bergh is een kleinschalige woonvoorziening in Burgerbrug. We zijn onderdeel van de Raphaëlstichting, een antroposofische zorgaanbieder in Noord- en Zuid-Holland. Het is een boerderij waar gewoond en gewerkt wordt, onder andere in de prachtige gelukstuin en in de werkplaats 'Het Croonjuweel'. Er zijn 9 bewoners met uiteenlopende leeftijden en zorgvragen.

Croon en Bergh bestaat uit een hechte groep van bewoners, ouders, medewerkers en vrijwilligers die samen zorgen voor een warme huiselijke sfeer.

Meer informatie op: www.croonenbergh.nl

Je werkt op een groep van negen bewoners. De hulpvraag van de bewoners is heel divers: waar de ene bewoner enkel aansturing nodig heeft, is de andere bewoner volledig afhankelijk van jou. Dit resulteert in een dynamische afwisseling van taken in zowel het begeleiden, als het ondersteunen en verzorgen van de bewoners in het dagelijks leven. Je ondersteunt de bewoners bij het behalen van doelen en zorgt ervoor dat zij de dag als prettig ervaren. Daarbij stimuleer je de zelfredzaamheid zoveel mogelijk. Je observeert, signaleert en rapporteert. Je bent aanwezig en hebt inbreng bij vergaderingen en scholingsbijeenkomsten.

Je draagt bij aan alle groepswerkzaamheden op het woonhuis: van klusjes tot de was. Samen met je collega’s draag je zorg voor de begeleiding en verzorging van de bewoners. Wij bieden 24-uurs zorg inclusief slaapdiensten.

Daarnaast zijn er diensten waarbij je ondersteuning biedt op het Croonjuweel (onze werkplaats). Hierbij kom je met een vaste werkplaatsleider te werken.

Lijkt een baan als begeleider binnen de gehandicaptenzorg jou wat? Wil je samenwerken met een team van gemotiveerde collega’s? Hier doe je er écht toe, dus solliciteer snel!

• Een salaris conform CAO (Gehandicaptenzorg), in schaal 30, 35 of 40, afhankelijk van je kennis en ervaring. Dat betekent dat je een salaris tussen de €2182 en €3606 per maand verdient op basis van een fulltime werkweek (36 uur).
  • Een leuke baan met een grote mate van zelfstandigheid en flexibiliteit.

• Je bent minimaal in het bezit van een zorgopleiding niveau 3.
  • Je bent flexibel en kan omgaan met een wisselend rooster, waarbij het werken in de weekenden, avonden en nachten in een regelmatig rooster geen probleem voor je vormt.

• Je hebt het vergroten van de autonomie van bewoners en medewerkers als uitgangspunt.

• Je bent enthousiast en kan motiveren.

• Je hebt kennis van antroposofie of wilt je erin verdiepen en je bent bereid om vanuit deze waardes te werken.

• Je bent communicatief vaardig en weet hierdoor een goede band te onderhouden tussen cliënt, ouders en begeleiders.

• Je kunt creatief en flexibel inspelen op de hulpvraag van de bewoners.

• Je biedt structuur en houdt overzicht.

• Je kunt samenwerken.

• Je bent in het bezit van een rijbewijs B, voor een geschakelde auto.