Bezorger tussen Amstelpark en Bakkerij

• Iambe (Amsterdam)

Kom jij als vrijwilliger helpen als bezorger tussen onze textielwerkplaats en de bakkerij in Amsterdam?

Wij zijn een dagbestedingscentrum met diverse locaties in hartje Amsterdam.
In het Amstelpark is onze textielwerkplaats waar producten van vilt, wol en katoen worden gemaakt.

Onze winkel aan het van der Helstplein verkoopt het brood & banket en de cadeauartikelen van textiel die door ons gemaakt zijn. Tevens kunnen onze klanten er terecht voor een kopje koffie met iets lekkers.

Wij zijn op zoek naar een bezorger die 1 x per week tussen de locaties goederen (cadeauartikelen, wasgoed, materialen etc) heen en weer kan brengen.

Hou je van autorijden en/of fietsen, ben je zelfstandig  en wil jij je graag inzetten voor onze doelgroep, stuur dan een emal naar Peggy Steijn (vrijwilligerscoördinator Rozemarijn & Iambe) via p.steijn@rozemarijn.nl en we nemen zo snel mogelijk contact met je op om kennis met je te maken.

We hopen je snel te ontmoeten!

Iambe biedt dagbesteding en stagemogelijkheden aan jongeren met een verstandelijke beperking en heeft diverse locaties in Amsterdam

Jij gaat als vrijwilliger aan de slag als bezorgen tussen onze Textielwerplaats in het Amstelpark en Bakkerij in de Pijp in Amsterdam.

Iambe is onderdeel van de Raphaëlstichting. Werken bij de Raphaëlstichting betekent samen werken aan een betekenisvol leven. Wij bieden, met 1200 collega’s en honderden vrijwilligers, zorg aan mensen met een verstandelijke beperking. Ook zijn we actief in de psychiatrie en verpleeghuiszorg. Bij de Raphaëlstichting werken we vanuit een.  antroposofische geïnspireerde visie, bij ons staat de individuele ontwikkeling van de cliënt en de medewerker centraal.

• Een plek waar jouw hulp echt waarde toevoegt, zowel voor de deelnemers als voor jezelf;
  • Deel uitmaken van een warme gemeenschap op een prachtige locatie.

• Enthousiast? Meld je dan aan via onderstaande solliciteer knop. Wij nemen dan contact met je op voor een kennismaking.
  • Voor vragen kun je contact opnemen met Peggy Steijn (vrijwilligerscoördinator Rozemarijn & Iambe) via p.steijn@rozemarijn.nl

• Je hebt inlevingsvermogen en werkt graag samen met anderen
  • Je bent pro actief en vindt het leuk om zelfstandig te werken.