Coördinator Zorgprocessen

Rozemarijn (Haarlem, Hoofddorp, Heemstede)

Beheerder Zorgprocessen (24 - 32 uur per week)

Krijg jij energie van coördineren en structureren? Weet je te verbinden en heb je oog voor detail? Wil jij een onmisbare bijdrage leveren aan een betekenisvol leven voor onze cliënten? Solliciteer dan als beheerder zorgprocessen bij de Raphaëlstichting.

In de functie beheerder zorgprocessen ga je aan de slag met alles wat er achter de schermen geregeld moet worden voor het leveren van de zorg op onze locatie Rozemarijn in Haarlem en omgeving. Je bent verantwoordelijk voor de processen rondom onze cliënten, van aanmelding en indicatie tot afstemming met gemeenten en het zorgkantoor en facturatie. Je zorgt dat deze stappen tijdig in gang gezet worden op en dat de betrokken partijen op de hoogte zijn van de voortgang.

Je stemt af met zorgbemiddeling en coördineert de aanmeldingen en planning. Daarnaast ben je betrokken bij de aanvraag van hulpmiddelen binnen Rozemarijn en aanspreekpunt voor vragen over de financiering hiervan.

Je zorgt ervoor dat de administratie op orde is maar denkt ook mee over hoe processen verbeterd kunnen worden. Je bent aanspreekpunt voor collega’s, verwanten en samenwerkingspartners voor wat betreft de zorgprocessen. Je signaleert en haalt op wat nodig is en komt met verbeter voorstellen. Je valt rechtstreeks onder de zorgmanager van Rozemarijn en consulteert en signaleert waar nodig.

Als beheerder zorgprocessen bouw je een netwerk binnen en buiten de organisatie en neemt deel aan organisastiebrede werkgroepen. Je inventariseert waar kansen liggen en geeft input voor ontwikkelingen en beleid.

In Haarlem en omgeving biedt Rozemarijn op diverse plaatsen zowel dagbesteding als woon- en werkgelegenheid voor kinderen en (jong)volwassenen met verstandelijke of meervoudige beperkingen en/of psychiatrische kwetsbaarheid. Je werkt nauw samen met de collega’s in het zorgproces en met collega’s van het centraal bureau in Schoorl. Je hoofdlocatie is Haarlem, incidenteel reis je naar een andere locatie.

Rozemarijn is onderdeel van de Raphaëlstichting. Werken bij de Raphaëlstichting betekent samen werken aan een betekenisvol leven. Wij bieden, met 1200 collega’s en honderden vrijwilligers, zorg aan mensen met een verstandelijke beperking. Ook zijn we actief in de psychiatrie en verpleeghuiszorg. Bij de Raphaëlstichting werken we vanuit een antroposofische geïnspireerde visie, bij ons staat de individuele ontwikkeling van de cliënt en de medewerker centraal.

• Een hbo werk- en denkniveau, een achtergrond in de zorg is een pré.
  • Je hebt affiniteit met de zorg, kennis van en ervaring met pgb, wlz, zvw en het sociaal domein.
  • Je speelt snel in op kansen en signalen, weet deze om te zetten naar acties en werkt graag samen met zowel externe partijen, verwanten als collega’s.
  • Je weet je nieuwe systemen snel eigen te maken en werkt gestructureerd en nauwkeurig;
  • Sterke communicatieve vaardigheden;
  • Je bent bekend met of nieuwsgierig naar antroposofische zorg.

• Een maandsalaris van € 2986 – € 4264 (schaal 50 CAO Gehandicaptenzorg) op basis van een 36-urige werkweek. Het exacte salaris wordt afgestemd op de opleiding, kennis en ervaring die je meebrengt.
  • Eindejaarsuitkering van 8,33% van het bruto jaarinkomen en een vakantietoeslag van 8% per jaar.
  • Een arbeidsovereenkomst voor de duur van een jaar met uitzicht op verlenging.
  • Aantal uur en exacte invulling in overleg.
  • De keuze uit interessante secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een fietsplan, een computerplan of de keuze om hier vakantie-uren van te kopen.
  • Pensioenopbouw via Pensioenfonds Zorg & Welzijn, collectiviteitskorting op je zorgverzekering en reiskostenvergoeding conform CAO Gehandicaptenzorg.
  • Leuke bonusregeling bij het aandragen van nieuwe collega´s.
  • Ontwikkel- en opleidingsmogelijkheden. De Raphaëlstichting stimuleert kennisuitwisseling en persoonlijke groei.

• Voor vragen over de vacature kun je contact opnemen met Femke van Maris (zorgmanager) via 06-59867114.
  • Een VOG aanvraag en referentiecheck zijn onderdeel van de sollicitatieprocedure.
  • Deze vacature staat intern en extern open. Bij gelijke geschiktheid hebben interne kandidaten voorrang.