
Administratief Medewerker
- Queeste (Alkmaar)
Wat ga je doen?
€2836,- en €3825,- | 16 uur
Ben jij een administratieve alleskunner met hart voor de zorg?
Dan is dit jouw kans om een onmisbare schakel te zijn in ons team! Jij zorgt ervoor dat alles achter de schermen soepel verloopt en bent de verbindende factor tussen cliënten, collega’s en verwijzers. Geen dag is hetzelfde en jouw bijdrage is essentieel voor het succes van onze organisatie!
Dit ga je doen als Administratief Medewerker bij locatie Queeste
Als administratief medewerker bij Queeste ben je een onmisbare schakel binnen het team. Je ondersteunt de cliëntprocessen, met een belangrijke focus op de administratieve afhandeling van de polikliniek GGZ voor volwassenen en jeugd. Deze polikliniek is een aparte afdeling binnen de Raphaëlstichting, met eigen administratieve processen en specifieke eisen.
Je verwerkt cliëntgegevens in verschillende systemen, waaronder Careweb en ONS, en het is belangrijk dat je gemakkelijk tussen deze systemen kunt schakelen. Je houdt registraties actueel, bewaakt wachtlijsten en zorgt voor duidelijke communicatie over het aanmeldproces en wachttijden richting cliënten en verwijzers.
Je ondersteunt collega’s met administratieve en planningswerkzaamheden en draagt bij aan een goed georganiseerde, servicegerichte werkomgeving. De receptiefunctie voor cliënten is in deze rol minder van toepassing.
Jouw taken op een rij:
Bijhouden en controleren van de cliëntenregistratie
Adviseren over aanmeld- en inschrijfprocedures
Beheren van wachtlijsten en communiceren over wachttijden
In- en uitschrijven van cliënten en uitvoeren van administratieve controles
Plannen van afspraken en beheren van agenda’s
Beantwoorden van telefoontjes en bewaken van de gezamenlijke mailbox
Onderhouden van administratieve en facilitaire processen
Vraagbaak zijn voor collega’s over zorgadministratie
Ondersteunen van communicatie met cliënten, verwijzers en behandelaren
Betekenisvol werk bij Queeste
Queeste is een gespecialiseerde (zorg) locatie van de Raphaëlstichting, met een breed aanbod op het gebied van ambulante zorg, waaronder de polikliniek GGZ voor volwassenen en jeugd en ambulante gezinsbegeleiding. De polikliniek GGZ heeft aparte administratieve processen die zorgvuldig en nauwkeurig uitgevoerd moeten worden.
Queeste is onderdeel van de Raphaëlstichting, waar we zorg bieden die verder kijkt dan diagnoses. We ondersteunen mensen vanuit een holistische visie. Daarbij hebben we oog voor wat iemand wél kan en wie iemand is. Onze locaties voelen als kleine gemeenschappen waar verbinding, persoonlijke groei en duurzaamheid centraal staan. Samen werken we aan een wereld waarin iedereen de kans krijgt om mee te doen en te bloeien. Zo werken we samen aan betekenisvolle zorg.
Past deze vacature bij jou?
Dit breng je mee, door jezelf te zijn
Je hebt een afgeronde mbo-opleiding, bij voorkeur in de richting van administratie, zorgadministratie of vergelijkbaar.
Je hebt relevante werkervaring en bij voorkeur kennis van administratieve processen en wet- en regelgeving binnen de GGZ.
Kennis van wet- en regelgeving binnen de psychiatrie, zoals het Zorgprestatiemodel (ZPM), is een pré.
Je brengt rust en structuur in een dynamische werkomgeving, ook wanneer de werkdruk hoog is.
Je schakelt gemakkelijk tussen verschillende taken en systemen en blijft zorgvuldig werken onder piekbelasting.
Je bent vaardig in het gebruik van medische softwaresystemen, zoals elektronische patiëntendossiers (EPD’s).
Dit bieden wij jou
Bij de Raphaëlstichting zorgen we niet alleen goed voor onze cliënten, maar ook voor onze medewerkers. Het pakket aan arbeidsvoorwaarden sluit aan bij jouw behoeften. Er is ruimte voor persoonlijke groei, een gezonde werk-privébalans en waardering voor jouw inzet.
Ook goed geregeld:
Een goed salaris (volgens CAO Gehandicaptenzorg, schaal 40), afhankelijk van kennis en ervaring tussen €2836,- en €3825,- per maand op basis van een fulltime werkweek (36 uur).
Je geniet van voldoende vakantiedagen om te ontspannen of op vakantie te gaan.
Je pensioen wordt goed geregeld via Pensioenfonds Zorg & Welzijn. Daarnaast kan je korting krijgen bij diverse zorgverzekeraars via onze collectieve ziektekostenverzekering.
Eindejaarsuitkering van 8,33% van het bruto jaarinkomen en een vakantietoeslag van 8% per jaar en reiskostenvergoeding.
Wil jij je verder ontwikkelen? Bij ons krijg je de kans om trainingen en opleidingen te volgen en ontdek je meer over antroposofie via de Camino-cursus!
Je hebt keuze uit interessante secundaire arbeidsvoorwaarden: van een fietsplan tot een computerplan en je hebt de keuze om extra vakantiedagen te kopen.
Je krijgt een jaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband.
Tot slot krijg je als medewerker bij de Raphaëlstichting 10% korting in onze winkels.
Handig om te weten:
Ben je enthousiast? Solliciteer dan direct via de sollicitatiebutton.
Voor vragen kun je contact opnemen met Carola van Eijsden, zorgcoördinator GGZ/IJH, via cvaneijsden@raphaelstichting.nl
Startdatum: z.s.m.
Interne kandidaten hebben bij gelijke geschiktheid voorrang.
Het betreft een vervangende functie wegens ziekte, maar gezien de ontwikkelingen binnen de administratie bestaat de mogelijkheid dat de functie voor langere tijd beschikbaar blijft of zelfs kan worden omgezet naar een vaste aanstelling.
Een VOG-aanvraag en referentiecheck zijn onderdeel van de sollicitatieprocedure.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
of
Bedankt voor je sollicitatie bij de Raphaëlstichting!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!